snart är det slut för min del

Gick upp med hundarna imorse (kl.08) för att vänja mig vid skoltid! suck.. ska inte bli kul.
eller jo att få se mina älklingspojkar (a) hahah.. inte lätt att gilla de snyggaste killarna på skolan. mah slut om mina problem. Eller vad ska jag ha på mig? Klädproblem. Får väcka agnes i värsta fall och fråga henne. Men ska bli så mycsigt att bo med henne nu tills Ons. Sen är det slut för min del. Kommer sakna det.

Jag & lillebror sitter nu vid Tv;n och ser Amerikas "paradise hotel" jag älskar programmet. Men borde jag sätta min 10åriga lillebror framför det?

Idag måste jag skriva ett idrottsarbete som skulle vatt inne för typ 1månad sen. Minns inte ens vad den ska handla om *suck* så nu ska jag sätta mig på förmiddagen och kolla igenom allt plugg och sånt jag har framför mig. Sen när Agnes kommer, blir det städa hela huset. Ser ut som kaos, sönderbutna hushållsrullar överallt och kartonger och blää. Men eftersom jag är snäll så väntar jag på Agnes (a) nä jag städade lite igår faktiskt!



Kommer sakna bloggandet. Får helt enkelt njuta dessa sista tre dagar.
Pallar inte starta eget.  Önskemål på mina sista tre dagar? juste vidoeblogg.
Fuck får spela in imorgon innan skolan eller något.  (om jag kommer ihåg) PussPuss

ANNIKA


Kommentarer
Postat av: you know who

väl städat rum..

2011-01-10 @ 13:38:26
Postat av: ANnika

SV: rummet

Hahah michelle du är tönt. Viull att ditt rum ska vara seximama städat när jag kommer på pesök ok :O

2011-01-10 @ 13:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0