tiden är seg seg seg

Annika kom hem. Jag orkar seriöst inte sitta här mer. har bara gjort damp saker idag.

Vaknade typ halv 11. Började dagen med att bli arg på Sam för att ha tagit sönder 3 saker i huset. pallar inte med den hunden!!!!!! Ska bli så jävla skönt att få komma hem. Pallar inte med det här huset mer. Pallar inte med de här två hundarna som är helt omöjliga att gå ut med.

Men efter det satt jag i soffan och käkade frukost framfölr tvn gick ut med hundarna (DAMP) släppte ut de i min trädgård där hemma för att jag skulle hämta lite saker till skolan. Kom hem sprang 30 min på Wii (älska det) Satte mig i soffan åt mango. Och nu ska jag gå och duscha. Fast efter biggest loser (thihi)

Hoppas min Anka kommer hem snart då drar det mot affären och handla god mat till ikväll!
Älskar den tjejen!


Saknar dessa goa bitar. Ska krama er blåa imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0