Spa!

Hemma från Skolan nu otroligt skönt!

Kom på att jag helt har glömt bort att berätta! Den 6 mars åker jag och mamma på ett härligt spa här i närheten Thelodge. Ska bli jätte härligt (fick det i julklapp av mamma)
Här är våran dag!




SKÖNA SÖNDAG


Njut av vår Sauna de Luxe och vår amerikansk-inspirerade
brunch som serveras i 3 rätter för en härlig söndagsupplevelse.

Sauna de luxe är en totalupplevelse med härliga ekologiska produkter. Vi börjar med en uppfriskande helkroppspeeling med olivkärnor och pepparmint som ökar cirkulationen och ger huden en jämnare yta. Håret får en närande mask med jojobaolja. Därefter väntar en varm bastu med svårslagen utsikt över vackra Romeleåsen. Efter bastun duschas peelingen av och ni sätter er i jacuzzin på verandan och låter massagestrålarna mjuka upp era muskler. Vi lägger en återfuktande ansiktsmask med arganolja och aloe vera. För den som önskar står bastun fortfarande varm eller om man hellre vill sitta framför den sprakande brasan och slappna av medans masken verkar. Avslutningsvis masseras resterande ansiktsmask in och kroppen återfuktas med en body lotion med oliv, aprikos och apelsin. I restaurangen står borden dukade och ni fortsätter dagen med en välsmakande brunch, kaffet avnjuts i en av de sköna sofforna i loungen.


      

 










Ska bli Awesome!




Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-07-13 @ 02:52:50
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0