mysigt!

Snart ska jag och Annika iväg på innebandy! Ska bli härligt det var ett tag sen. Vi spelar Med olika "mammor" i byn bla med våra egna faktikst riktigt kul!     (HAHAHAHAHHHHHHHAHAHAAAAHHAAHHA)

Hade det jätte mysigt igår kväll! Vi hade en lite försenad jul igen. Min mormor och morfar Och mina 2 syskon med respektive. jag har fyra syskon men Sarah bor i Uppsla så henne ser jag inte så ofta! Så det var jätte mysigt! Hon och Carl ska gifta sig i sommar och då ska jag vara Tärna! Ska åka upp till henne snart så ska vi köpa klänning till mig!




Paketerna.

Tränings set: Bh byxor t-shirt
trumpor (igelkottar på passar till bloggen ;)
-:500 kr!! :D



Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammed☆ Al-debis™

Tävlingen (Dagens blogg) kommer att avslutas om ca 1 timme. Klockan 19.00.



Kolla in om du vann, det är TVÅ som har vunnit.

Om du inte vann så kommer det en ny chans idag eller imorgon.



Lycka till :)

2011-01-08 @ 18:10:18
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0