Dag 2 - Min första kärlek

Vad är den första kärleken?
Är det den man blir tillsammans med via kärleksbrev på låg stadiet eller är det den man strular med, har sex och verkligen har "känslor"? Är det skillnad mellan Kär och förälskad?

Jag tänker i alla fall berätta om båda!

Februari 2003 skev mamma i min bok där hon berättade om vad jag sa och gjorde när jag var liten:

Agnes har en pojkvän, Hugo Lindbäck, som går i samma klass.
De skickar söta brev till varandra med hjärtan där det står "luv ju" eller "uj vul" (baklänges)

Kommer så väl ihåg hur det var! han var inte rädd för att lämna fram sina underbara täckningar. Oftast ett Stort fint hjärta eller något liknande. Överallt stog det Uj vul! Fick kärleksbrev hela tiden. Lika ofta som vi gjorde slut och blev tillsammans igen. Det gick knappt 2 dagar innan Hugo gjorde slut men fråga chans igen samma dag!
Haha och dumma jag som svarade ja varenda gång! Men vi var "tillsammans" i perioder under 3 hela år ibland var det flera månader i sträck!
Men det var en härlig ralation vi var riktiga bästisar om man nu kan säga så. Vi lekte varje det och hade jätte roligt! det var verkligen min bardoms kärlek. Men var det min första kärlek?



HUGO 2005

Jag är förälskad, jag var kär. jag älskar Sebastian.

Det vi har är underbart. Hade aldrig kunnat drömma om den kärleken du ger mig!
Att mitt första "riktiga" förhållande skulle gå så bra var långa vägar ifrån mina tankar!
Du finns alltid där för mig och stöttar mig när jag har det svårt bättre än någon annan. Du gjorde mitt liv bättre. Jag trodde aldrig att jag skulle få dig, Jag gick och busvisslade efter dig tyst i korridoren så att du knappt skulle höra det! Jag trodde aldrig att jag skulle få dig! Det var inte ens i mina tankar! men här sitter jag mer än ett år senare och älskar dig lika mycket som jag gjorde då! jag vill aldrig lämna Sebastian, jag vet det är starka ord men i nuläget är det sant! Är det något jag inte kan tänka mig eller se framför mig, Det är mig och sebbe göra slut. En framtid däremot det kan jag se klart!
det kan låta knäppt. Men Jag vill bara ha strulat med en kille, jag vill bara ha legat med 1. Jag vill aldrig uppleva en skilsmäss eller upplevelsen att ett förhållande tar slut! Det förhållandet jag pratar om, sexet och kyssarna. Det är mellan mig och Sebastian Inte någon annan. och det hoppas jag att han också tycker!

Om du vill höra historien om när jag och Sebastian blev tillsamman klicka här!
http://igelkottarnas.blogg.se/2010/december/historian-bakom-det-hela.html#comment

Det är dig jag älskar och det kommer jag alltid att göra!



SEBASTIAN





Imorgon berättar jag om: Mina föräldrar!

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

sv: det är bra med mig :) vad gör du?

KRAM

2011-01-19 @ 15:51:18
URL: http://feliciahaldens.blogg.se/
Postat av: ebba

awe det kommer jag ihåg! så söta! :) man saknar ju killen som alltid kom på morronen och sjunger när alla andra bara vill sova! hahaha XD

2011-01-21 @ 23:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0